maanantai 9. syyskuuta 2013

Ponit liikkuu

Viikon sisällä molemmat pojat ovat päässet (joutuneet) kouluratsastuksen vieteltäviksi (uhreiksi), maastoratsuiksi, kärryttelyyn, kavalettitreeneihin ja ohjasajoon. Etenkin Torsten on ollut oikein hyvä! Intolla työmotivaatio nyt on aina huipussaan, etenkin ajohommissa :)) 


Turhaan ähkit, ei se mee tiukemmalle!


Liian harvoin nähty ilmiö TosikkoTorstenin selässä; hymyilevä ratsastaja !!

Jalustimet on yliarvostettu-juttu

Ponny <3

Ryhti <3



Raaaauhassa ...

.... tai sitten ei !

Torsten ei voinut käsittää, että tätä hurjaa 
estettä ei olisi tarvinnut varsinaisesti hypätä ...


Cokista ponille nyt ja heti! 

Loppukesän ajelut <3


Mä joka päivä töitä teen ... !

OMG kun mä näin tän kuvan niin ajattelin ensin, että Voi luoja, miten hyvännäkönen mä oon, mutta mun mamman ahteri, voi luoja miten leveä se on !!!!

Yritin saada mielikuvan pois päästä ja keskityin töihin ...

Vaan joka kuvaan sen ahterin kanssa piti ängetä!

Huh, finally saan loistaa ! 

Monipuolisia treenejä alkavaan viikkoon! :)

4 kommenttia:

  1. Ihanan monipuolista liikuntaa ja hienot ponnyt :)!!

    VastaaPoista
  2. Tules kuule tänne meillekin ja pistä meidän puutarhatontutkin noin monipuoliseen työhön :D
    Hyvältä näyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pojat kiittää ja kertoo, että jos he saisivat päättää, olisi liikunta huomattavasti vielä monipuolisempaa, mikäli heidän kuski ei olisi niin rajoittunut ;)

      Poista