lauantai 31. elokuuta 2013

Herkkulauantai

Muuttuneiden suunnitelmien takia mulla ei tänään aamulla ollutkaan kiire, yhtään mihinkään. Letkottelin sohvalla ja söin kaksin käsin pistaasipähkinöitä, samalla kun telkkarissa arvosteltiin toisten illallisia, ruotsin tapaan. Vitsi mitä herkkuja ne siellä loihti ... ! 


Torstenille  ei ollut luvassa mitään suurta herkkua, ratsastuksen osalta. Tylsää koulupuurtamista, missä ratsastaja teki liian paljon. On mulla vaan hieno ponny, kun se mua kestää. Pisteet sille :) Ja herkkuja töiden jälkeen. Omppuja ja keksi-nameja, sokeria ja mansikkapolkkakarkkeja :) Poneillakin pitää olla karkkipäiviä! (Jokapäivä, jos Torstenilta kysytään ;))











Into tuli muutaman päivän kevyemmällä olon jälkeen tänään hommiin. Setä oli melko hyvä, mulla oli vaan sellainen istunta-ongelma ... Nimittäin huonosti istuvat alushousut ja niin edelleen ;) Torstenin kanssa se ei menoa häirinnyt, kun käytössä oli Albionin superpehmeä penkki, mutta Inton kanssa haittasi, kun laitoin sille kivikovan estestubbenin. Eipä ole taas epäselvää, miksi maksaa itsensä kipeäksi hyvästä satulasta! :D (Hmm, voisi olla halvempaa ostaa istuvat alushousut?)







Koska en ole saanut päästäni pois aamuisia television herkkuja, ei auttanut muu kuin ruveta vääntämään pannaria :) Mä en tänä kesänä ole mitään muuta tehnytkään, kuin pannaria. Kesällä tosi harvoin tulee kokkailtua kotona, aina syödään ulkona (tai äidillä), ja jos haluaa herkutella, on marjat, jäätelö tai irtokarkit hyvä vaihtoehto. Muutenkin kesäilmoilla tulee oltua tosi vähän kotona, kaikki normaalisti kiinnostuksen kohteena olevat sisustusjututkin menee ihan ohi. Eipä meillä ole siivottukaan kuin pari kertaa kesän aikana ... Tosin kerran pojat pistivät mut pesemään astioita - kuulemma on ihan inhimillistä, jos kerran kesässä tiskaa ;) Mä olen sitä mieltä, että ei se ole niin justiinsa :D No, syksyn tullen huomaa taas, kuinka joka viikonloppu ei tarvitse olla jossain, ja sitä alkaa täällä kotona vähän katselemaan uusin silmin ympärilleen; olisipa kiva ostaa vähän kukkia, päivittää tekstiilejä ja laittaa kynttilöitä palamaan! 

Mutta vielä on kesä, enkä aio koskea siivoukseen saatikka sisustamiseen liittyviin välineisiin vielä moneen viikkoon. Lauantai-illan jatkoja! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti